Alla inlägg den 5 april 2008

Av Sara - 5 april 2008 21:19


C tyckte det såg ut som om jag har gått ner i vikt..Vilket jag inte har! Men jag har heller inte gått upp nått mer.

Just nu har jag tyvärr ingen matlust, och det beror på min nya medicin.

Hyfsat less på alla kommentarer om min vikt. Jag vet att jag inte varit så här smal på väldigt länge. Men vad ska jag göra åt det??

Vägrar att dricka grädde iaf!



Nu har jag verkligen fått uppleva nackdelarna med att vara smal..

I jobbet, då alla gamlingar säger att- Ååååå vad liten och späd du är!!

Jag fryser för det mesta,

C oroar sig, kläder som inte passar/är för stora..För att inte tala om den totala avsaknanden av bröst. Ja ni..lagom är bäst!




Av Sara - 5 april 2008 20:12


Mitt huvud är fyllt med bomull...Känns så iaf. Har suttit på Mittuniversitetet hela långa, SOLIGA dagen =/ Gick inget vidare bra heller!

M skjutsade dit mig och E imorse kl. 8

Tur att Em också gjorde provet..Vi lunchade på BigBoy..Gött!

Kl. 16.30 kom M och hämtade oss igen och skjutsade oss till Matfors där C och Emlan väntade. Blev bjudna på tacos, så nu är man mätt och belåten...igen =)

LillaM skjutsade nyss hem oss. Emmy somnade på två röda, och jag känner att jag skulle kunna göra samma sak.


Maijsan: haha..tack tack ;)


_________________________________________________________


Ovido - Quiz & Flashcards