Alla inlägg den 7 april 2008

Av Sara - 7 april 2008 21:33



Jag har blivit utmanad av http://ecin.blogg.se/


Vad gjorde du för 5 år sedan?
2003
Ja..då var jag 23...Jobbade,umgicks m. kompisar, och festade. Förmodligen lade jag ner mest energi på det sistnämda =P


Vad gjorde du för 10 år sedan?
1998

Sara 18 år, pluggade lite halvhjärtat..estetprog.,festade på bl.a Seaport..;)Fick ju äntligen gå på krogen, utan att behöva SMITA in *s*

Vad gjorde du för 15 år sedan?
1993

13 var en trist ålder...det skrevs dagbok för fullt.(Ingen blogg där inte!) Och det var då jag började röka. Annars var jag en rätt skötsam 13åring som skötte skolan med bravur, men drömde om ett mer spännande liv..*s*
Vad gjorde du för 20 år sedan?
1988

Jag var 8 år, och mina bästisar hette Helene,Lina och Linda.Jag och Helene hade byggt små hus åt våra MyLittlePony-hästar i våra skolbänkar..haha. Minns att vi lekte mycket utomhus också. Rätt skönt att bo på landet då man är barn.
Vad gjorde du för 25 år sedan?
1983

..ja, vad gjorde man som 3åring? Lekte, och var hos dagmamman Maria. Följde ibland m. mamma på jobbet. Hon jobbade på Konsum, och jag fick korvskivor av den snälla tanten i charken =)


**************************************************
************

Av Sara - 7 april 2008 19:35


...ja jag önskar att jag var en bläckfisk. En speedad bläckfisk!

Förra veckan var hektisk, och denna vecka började med mattelektion och ett misslyckat prov. Till råga på allt: DÅLIGT väder! Skyndade hem i regnet....Förbi på Hemköp. Två tunga matkassar. Middag. Hänga tvätt.

Och då jag kom hem hade jag ävenfått mina deklarationspapper..Och för första gången i mitt liv ska jag betala tillbaka. Nice..Dagen var fulländad!


Nu ska jag fixa gröt till Emlan, innan det är dax för bad och nattning.

Återkommer..



Ovido - Quiz & Flashcards