Alla inlägg den 13 april 2008

Av Sara - 13 april 2008 20:52



Ja det vore trevligt. Vart? Vilka? Tid? =)


Nu har jag suttit vid datorn ett bra tag, ska ni veta. Borde hoppa in i duschen snart. Emmy somnade 20.00 typ, efter en stor grötportion och ett bad. Imorgon ska jag följa med henne och C på BVC, och sedan ta bussen upp till skolan. Hoppas på bättre väder!

Jag har varit elak på C idag, men han lyckades få mig aningen snällare, med lite massage och en kebabtallrik. Haha..vad lättlurad man är! ;P


GodNatt!

Av Sara - 13 april 2008 15:21


Nee...Min blogg är deppig. Verkar som om jag skulle vara världens mest

negativa, tråkiga och mest bittra människa.

Jag har mina dagar, som alla andra. Speciellt nu, då jag tycker att jag

har en massa saker som ska göras. Ibland kan jag visst vara världens bitterfitta, men för det mesta är jag faktiskt glad och rätt nöjd m. tillvaron.


Hursomhelst händer det inte mycket här idag. Jag och mamma har varit på stan en sväng..Köpt lite blommor å sånt.


Jag skulle vilja gå på spa...Har iofs aldrig varit på spa, men det verkar såå mysigt. Skulle vara skönt att gå därifrån som en ny människa =)


Veckan som kommer:

måndag: Emmy ska till BVC, skola fr. 13.00, städa

tisdag: städa, visning av lgh., till Matfors

onsdag: ?? , tvättid

torsdag: skola fr. 8.30

fredag:??


mina älsklingar =)

Av Sara - 13 april 2008 11:40



Ge mig VÅR...eller varför inte sommar?! ...Ge mig tid och ork.

Ge mig massor av pengar och en dag utan att känna stress inför framtiden!


Idag är det söndag..och mamma kommer hit snart.

Vädret är skit, och min mage gör ont. Isn´t it lovely?


Orkade inte ens uppdatera bloggen igår.

Imorgon är det skola igen. Och Emmy ska på tandinfo. på

BVC. På tisdag åker vi till Matfors medan dom kollar på vår lgh.


Ja vad säger man...Det är livet på en pinne! Fast den här är bättre:

Livet är skit, på en brö´bit! =P


later...


Ovido - Quiz & Flashcards