Alla inlägg den 11 april 2008

Av Sara - 11 april 2008 18:19


Ja...fredag är det iaf. Veckan har gått fort som vanligt. Och inga direkta planer för helgen....som vanligt.

Lunchen var trevlig. Salladen var god. Och jag och K pratade, pratade och pratade..hehe. Som på den gamla goda tiden alltså. =)


Blir visning av lgh. på tisdag. En visning 13.00 och en visning 16.30

Skola på måndag. Så jag ska börja röja lite här redan på söndag.

Sedan kan man ju fixa det sista på förmiddagen på tisdag.

Jag är trött, men har faktiskt ätit en rejäl lunch idag, samt lite köttbullar och potatis till middag. Kanske ska göra mig lite mer kaffe...

K hjälpte mig med alla matkassar idag iaf..såå snällt. Sedan busade hon ett bra tag m. Emmy, innan hon gick. =)


Annars då??

Tankar: studier, städning...ekonomi. Jobb?

Humör: rätt ok, tycker jag.

Känslor: trött, lite rastlös

Dagens trevliga: lunchen m. K, min familj(alltid!)

Dagens otrevliga: blötsnö!

.........


Nä..nu blir det kaffe! Återkommer.../ S


Av Sara - 11 april 2008 10:30


Uppstigning strax efter 7. Grötfrukost till Emlan..kaffe till mamman.

Lite bus och tv-tittande. Sedan var det bara att pallra sig ut och skotta av bilen, och slänga i mer parkeringspengar.Och Till Apoteket och köpa Imodium. Nu:Hemma igen. Ska träffa K om en timme typ.

Sedan måste jag handla. K ska hjälpa mig att bära hem kassarna. Snällt..för jag måste handla en hel del, och jag känner mig helt slut i kroppen.


Malin: Njae..jag hoppas väl på att jag ska bli sjuksköterska =P



Ovido - Quiz & Flashcards