Alla inlägg den 15 april 2008

Av Sara - 15 april 2008 20:19



Nepp...Jag sov några timmar då vi var i Matfors, men drömde ingenting. Klev upp strax efter 7 imorse. Operation storstädning. Gick bra, och nu är det verkligen jättefint i lägenheten..Nästan så det känns trist att flytta ;P Visningen hade gått bra..Bara att hoppas på att det är nån som köper den snart nu då.


Lotta: Tror det får bli nån annan dag för oss. Kan väl höras nått?! =)

Malin: Ja, kom å hälsa på oss snart!! Saknar Dig!


Handlade på Kvantum ikväll på vägen hem, så nu är Emmys lilla hylla fullproppad igen...ett tag iaf.

Och jag har en massa god lättdryck i kylen..*L*

Imorgon måste jag till "Ögat" och beställa mer linser. Sedan har jag några grejer till som jag måste fixa, Och på kvällen ska det tvättas-


Återkommer imorgon.





Ovido - Quiz & Flashcards