Alla inlägg den 20 april 2008

Av Sara - 20 april 2008 23:25



ja...snart är det måndag igen.  Ny vecka igen.

Denna vecka kommer mest att bestå av jobb.

Och en massa kaffe, med tanke på att jag ska jobba natt.


Idag har vi varit onyttiga så det räcker för kommande vecka också..=P Smörgåstårta till lunch och middag. Och hos J och K fick vi kladdkaka. Som avslut på denna katastrofala ätar-dag, smaskade vi i oss "Det goda"!

Ja ni hör ju...Har jag inte ont i magen imorgon, kommer jag att bli uppriktigt förvånad.Tur, tur, TUR för mig/oss att det är måndag imorgon.;)


Annars då?? Ja..förhoppningsvis kommer mäklaren att höra av sig snart, och säga att någon är intresserad av vår lägenhet. För snart...mycket snart, så flyttar vi ju faktiskt. 

Imorgon måste jag komma ihåg att ringa FK, läkaren, jobbet...Nått mer? Nä..tror det var allt. Och så ska jag försöka vända lite på dygnet också...men det lär ju inte bli så lätt..


Nu ska jag sova!  

 Häääj på Er!




Ovido - Quiz & Flashcards