Alla inlägg den 16 april 2008

Av Sara - 16 april 2008 22:07


..det är synd om C! Det är faktiskt det..utan att behöva nämna några konstiga(?) detaljer. -Puss på Dig iaf!

Hursomhelst är Emlan badad och nattad. Mamman är duschad och redo för uppstigning kl. 07.00 Dock inte redo för att räkna matte, men det är jag ju aldrig så..! Annars då?? Jo, jag ska ju klippa mig imorgon. Nice..verkligen. Jag ser ut att ha två ton hår mitt uppe på skallen. INTE snyggt. Och dom kluvna hårtopparna bildar små svinto-bollar som inte alls vill bli kammade.

Ja ni hör ju... Bara att hoppas att min frisör för fyra hundra fina slantar, kan göra nått vackert(?) av denna missär.


Får inte glömma att gå och beställa nya linser imorgon också..Är ju halvblind med ett mystiskt brytningsfel, som gör att jag ibland endast ser en tredjedel av synfältet typ..Skitskumt..Linser underlättar det hela iaf..även om jag ibland inte får med hela bilden, så att säga =P


Jag har inga roliga bilder har jag att komma med heller...så det är väl lika bra att man ger upp för idag... 

G´natt...



Av Sara - 16 april 2008 18:15


Å..äntligen sol och lite värme! =) Och Emmy är på lika strålande humör varje dag..Kan inte bli bättre.  Har varit ute och gått idag. Skönt skönt! =)


Imorgon ska jag räkna matte för brinnande livet..hehe.

Ja just ja...ringde chefen på mitt gamla jobb. Verkar som om jag

får jobba natt i sommar..Nice!



Nä..nu ska jag snart ner och hänga tvätt. Sedan ska Emlan få gröt, innan hon ska bada.  /S



Ovido - Quiz & Flashcards