Alla inlägg den 23 april 2008

Av Sara - 23 april 2008 23:46


Jahapp...då var man tillbaka på jobbet igen. Har fått sova några timmar idag iaf...

Och Lilla M hade lämnat två fina muggar till mig, då dom var förbi igår! Tack!


Madeleine: Tack ...och Tack för tipset! =)

Malin: Vi hörs imorgon! =)


Nu har jag rondat, skura golvet i köket, samt håller på att tvätta i båda tvättstugorna. Emmy och C sover i Matfors..och kommer hem i morgoneftermiddag, vilket betyder att jag får sova ostört hela dagen. Skönt! =) Sedan är det bara en natt kvar att jobba.


Helgen då?? Inga planer alls ännu...Hoppas på fint väder iaf.

Later....



Av Sara - 23 april 2008 04:34


Nehepp....Efter kl. 24 typ, har jag haft fullt upp kan jag lova.

Där fick jag, liksom!


Längtar hem till Emmy, C och sängen!

T R Ö T T....

Ovido - Quiz & Flashcards