Alla inlägg den 25 april 2008

Av Sara - 25 april 2008 18:57


Mina 3 jobbnätter är över...Och det känns bra. Nu är jag ledig tills tis.kväll, om man bortser fr. skolan..

Imorgon ska vi börja röja i förrådet. Inget att se framemot direkt, men

nödvändigt..*L*

Ikväll tvättas det, och C är och hämtar dagens middag. Pizza!! ;)


Har tagit en promenad i solen idag också...Skönt, fastän jag endast

sov 4 timmar imorse.


Detta är kärlek, mina vänner(och ovänner):





******



Av Sara - 25 april 2008 03:04


Klockan visar strax efter 3. Har haft en hel del att göra på förnatten.

Längtar efter C och Emmy!

Hoppas på fint väder imorgon..Iaf. så pass att vi kan

ta en mjukglass på stan =)

LillaM ska bli snygg i håret hon...Nice =)


I helgen måste jag nog räkna lite matte.

Skola på måndag,

Och nattjobb tis-tor.

På fredag, om en vecka, får vi nycklarna till vår

nya lägenhet!


Om jag orkar, ska jag lägga upp lite bilder

här imorgon...


Nu: jobba,jobba ....

*****************************


Ovido - Quiz & Flashcards