Alla inlägg den 17 april 2008

Av Sara - 17 april 2008 20:57


Har faktiskt varit hyfsat pigg hela, långa dagen idag! Rätt bra för att vara jag. I eftermiddag har jag klippt mig hos min favoritfrisör, och sedan åkte vi till Matfors där vi kollade på Mickes nya hoj. En Gixxer 1000..Å den var ju inte så jätteful direkt! Fick middag också...och kaffe och glass. Jag är fortfarande proppmätt. Nu ska C spela ps3, och jag ska väl slöa lite här innan jag hoppar i säng.


Visning av lghten i morgon. Och så kanske jag ska träffa K.


I helgen ska vi träffa J och hans flickvän...Och på söndag kommer mamma och pappa hit. Dom åker till Kreta nästa vecka. Kul för dom..verkligen!! *s*


Nä, nu ska jag kolla mitt konto..Och sedan nätshoppa mig lycklig! 


Kram och GodNatt 


Av Sara - 17 april 2008 12:34



..och en brand mitt utanför fönstret!! Jo...jag kan lova att jag blev rätt paff då jag gick ut på balkongen i morse, och får se en massa brandrök välla upp från huset mittemot...Flera brandbilar, en ambulans och två polisbilar, och avspärrnigar kors och tvärs.


Jag åkte upp på skolan iaf...antog att mitt engagemang från balkongen inte var till nån nytta i släckningsarbetet..=P

Fick lite gjort på skolan..men nu måste jag verkligen snabba på med resten av kursen. Usch! Och till veckan jobbar jag ju tre nätter..Jaja..det ordnar sig väl.


Nu ska vi snart gå ut i solen en stund. Sedan ska jag klippa mig, som sagt.


Tack, Malin och Anna för kommentarerna =)


******

Ovido - Quiz & Flashcards