Alla inlägg den 22 april 2008

Av Sara - 22 april 2008 23:40


Juppz...då var man på jobbet då. Har rondat första nu...Gett medicin osv.

Nu sitter jag här med min larmtelefon och min cola.

Det är lugnt på våningen än så länge.

...hoppas att det fortsätter så.


Herrå!

Av Sara - 22 april 2008 17:39


...att tro att jag skulle kunna sova innan jobbet ikväll/inatt!!


Känns som om det kommer att bli en tung natt, då jag varit vaken sedan 10-11tiden idag, och slutar 07 imorgonbitti.

Och då får jag heller inte sova riktigt, då vi ska visa lägenheten en sista gång kl. 12.30...och sedan skriva kl. 14.15..Gaaah ..Så där ja! Skönt att få beklaga sig lite!! Tre nätter i rad har jag klarat lätt som en plätt förr om åren. Det ska nog gå. Kliver av kl. 07.00 på fredagmorgon. Och då är det skottpengar på den som vågar väcka mig innan kl. 13!!


Ja, stackars Emmy spydde upp middagen också..=/ Ska försöka ge henne lite gröt m. blåbärspuré om ett tag. Hoppas verkligen att hon blir bättre snart! Själv ska jag väl gå å köpa cigg nu...Glömde ju det då jag var och handlade. -Det man inte har i huvet...ja ni vet!


Hörs! 


Av Sara - 22 april 2008 14:11


...att berätta att vår lägenhet nu är så gott som SÅLD! Skönt!

Imorgon ska vi skriva. Och den nya ägaren ska ta en sista titt.

Jobbigt att inte få sova efter att man jobbat natt, men det är det ju värt.

...får jag väl lägga mig en stund på eftermiddagen sedan istället. Har ju tre nätter allt som allt nu.


Lilla M kommer hit ikväll, så jag och C kan städa lite. Snällt! =)


Maijsan: Ja, det hoppas jag också. Hon verkar inte sjuk iaf..*pepparpeppar* Synd att kläderna var en besvikelse btw..Alltid lika trist ju! Ha en bra dag! Kram


Jaha..nu ska jag väl gå och handla lite, så inte C svälter ihjäl =P

Lär ju blogga ikväll/natt, om tid finns.


So long!

Av Sara - 22 april 2008 12:27


Hoppas verkligen inte det! Men efter att Emmy har bajsat ner sig två gånger under förmiddagen, plus att hon kräkts 2 ggr då hon åt lunch..så börjar man ju undra...


Ikväll kl. 21 börjar jag jobba. Fick två nätter till nästa vecka. Helg-OB! Bra.


Malin: Nä..har helt glömt bort att fråga dem..hehe. Hörs nått. Kram 


Nä..nu ska jag torka skit..

Återkommer.

Ovido - Quiz & Flashcards