Alla inlägg den 4 april 2008

Av Sara - 4 april 2008 20:15


Ja, det är i morgon det smäller..Sitter och kollar gamla högskoleprov nu. Känns inget vidare...haha. Är urusel på matte, och lär väl misslyckas totalt med den.Borde fixa läsdelen och engelskan hyfsat iaf..men om jag då får världens sämsta resultat på matten, blir ju slutresultatet på hela provet skit iallafall! Jaja..vi får se hur det går. Eller JAG får se hur det går. INGEN annan kommer någonsin att få reda på hur det gick..hehe.


Ikväll blir det lugnt..och tidigt i säng! Har laddat upp med cola, Loka och RedBull...Äpplen,tuggummi,ExtraPastills och godis. Allt detta hade jag tänkt att jag skulle få ner i min väska imorgon..Kan tänka mig att det är lika kört som självaste högskoleprovet! =P



Maijsan: Ja, det är riktigt trist att behöva sälja iväg lägenheten. Men vi måste ju ha större nu. Kommer verkligen att sakna köket och sovrummet.

Therese: Vi ska flytta till Granloholm =)

Lotta: lite mer än hälften av vad utgångspriset är på våran.


Ja, så här känner jag inför morgondagen..=P


Sådan mor, sådan dotter..hehe



Slutbloggat för idag. Trevlig helg på Er! =)

Av Sara - 4 april 2008 15:26



...eller nått. Hursomhelst har mamma och pappa varit hit på förmiddagen. Vi har skrivit lite papper på lägenheten och så. Nu ligger den ute på bl.a Hemnet! Är Ni intresserad av en totalrenoverad(2007) 2a i centrala Sundsvall, så slå till vettja´! =)


http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/142630


Efter att föräldrarna varit här, gick vi ut på stan. Mötte upp C´s brorsa och lunchade på Charm. Men maten var ingen höjdare =/

Nu är vi hemma igen och ska bara ta det lugnt resten av dagen..Skönt! Jag ska väl plugga lite å så...Ska möta upp E imorgonbitti....strax innan 8. Hon ska också göra Högskoleprovet. Trevligt med sällskap!

Tänker iaf. inte berätta för NÅGON vad jag fick för resultat på provet..Möjligtvis C då..=) 


Ja just ja..dom ringde från bemanningen idag. Jag ska få jobba tre nätter denna månad! Vad bra!! =) Och Ella ringde ju i morse också. Det var kul. Själv är man ju SÄMST att höra av sig till folk nuförtin´! Ska kanske luncha med henne och Nils nån dag efter helgen.



Ovido - Quiz & Flashcards