Direktlänk till inlägg 3 mars 2008

btw

Av Sara - 3 mars 2008 20:21

Min gamla klasskompis L, blev mamma igår..till en liten Jesper! =))

Och min andra "gamla klasskompis" har nyss fått reda på att hon väntar sitt andra barn..Mycket bebisar även detta år kanske...2007 var ju ett "bebisår", och kanske blir 2008 det också. Kul =)


Föresten så måste jag komma ihåg att skicka in papperen/ansökan om dagisplats till Em. Är rätt säker på att vi kommer att välja "Polstjärnans förskola", så då är det bara att hoppas på att det finns plats där. Har hört att det ska vara ett bra dagis, och det ligger typ 5-10 min. från vår nya lägenhet.


Malin: C berättade nått roligt för mig nyss..efter att han pratat med dig ;)

Ps. Måste komma in till dig på jobbet nån dag, så jag kan ta hål i öronen..aaajjj. =P


Nu på torsdag ska jag nog ta de där proverna iallafall. Har köpt emlakräm nu..haha. Konstigt att jag är så nålrädd, fastän jag tatuerat mig och piercat mig flera gånger..Och jag har inga problem att ta venprov på andra, men ska det stickas i MIN arm, så får jag näst intill panik. Löjligt va?!

Tyckte att jag borde blivit härdad under min graviditet, med blodprov,fostervattensprov,kejsarsnitt,fragminspru
tor etc..men ICKE!

Nog om detta...Nu ska jag ge upp bloggandet för idag..

GodNatt. /S










 
 
Ingen bild

Malin

4 mars 2008 10:36

Hehe ja, fast jag sa det aldrig till han igår, vi tittade lite på hundar istället..haha Men ikväll ska jag säga det =) Ringer nåt sen! kram

 
maijsan

maijsan

4 mars 2008 17:52

Helloo! vart har ni köpt lägenhet? jag hänger inte alls med i svängarna... så ni ska flytta iaf, va skönt :) mer plats för lilla familjen :):):):) KRAM!

http://mmmaija.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards