Direktlänk till inlägg 22 mars 2008

greetings from..

Av Sara - 22 mars 2008 13:08


..Erikslund/Ånge =P Ja, nu är vi här. Vaknade innan Emmy i morse. Hon var trött efter att ha varit vaken hela kvällen igår då vi var hos M & R, hehe.


Malin: Tack för god mat och en trevlig kväll =)


Nu väntar vi på att min faster ska komma hit och äta middag med oss. Emlan är nöjd och glad över att bli omhändertagen av världens mest entusiastiska mormor..*s* Och jag och C är mest trötta. Ska bli gott med mat sedan. Man lär väl somna strax efter att man nattat Emmy ikväll...som vanligt =P Hoppas att det funkar så att vi får sovmorgon imorgon =)

Min nya foundation sitter som en smäck, kan jag meddela.*s* Synd bara att man aldrig hittar på nått så man får visa upp sig..hahaha. Men jag och M ska minsann planera in en utekväll framöver..eller hur? Visst? Va?? =)


Köpte föresten ett par nya stövletter igår också..På Nilson. Endast 500 spänn. Världens kap, och jag är nöjd!

Jag fick faktiskt ett påskägg av mamma och pappa..Med 500:- i. Det var vänligt =) Av C´s föräldrar fick vi godis och TrissLotter, som vi faktiskt vann på =) Emmy har hittills fått : 500:- och en klänning av sin mormor och morfar, två leksaker av pappa C, kläder och haklappar av mig, en pekbok av lilla faster, en bitleksak/skallra av sin farmor och farfar...Hon har med andra ord haft en ypperlig påsk. Och det har ju jag och C också, som slipper köpa leksaker åt henne ett bra tag framöver nu ;)


Nä, man kanske ska gå och vara lite social..


later...



 
 
Maijsan

Maijsan

22 mars 2008 14:05

men va roligt att läsa att du haft en bra påsk hittills. påskägg, godis, pengar, presenter. TOK NICE! kram kram

http://mmmaija.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards