Direktlänk till inlägg 28 mars 2008

early

Av Sara - 28 mars 2008 07:55


Tidig kväll igår, och tidig morgon idag! Jag somnade samtidigt som Emmy igår kväll..haha. Och idag vaknade hon 7, vilket är tidigt för henne. =)

Och jag känner mig UTVILAD för en gång skull...skönt!

Gick iaf. på stan sen liten sväng efter att vi varit hos Lotta.

Hittade en jättefin,vit,stickad tröja m. skärp på P.o.P Den kommer Emmy att bli jättefin i. Skulle behöva köpa ett par nya jeans som hon kan ha till. De hon fick av farbror M, börjar bli lite väl tighta i midjan. =)


C fick lägga sig i sängen nu då vi klev upp. Hans tur att få sovmorgon.

Idag ska han och Emlan till M´s lgh och mata Milton, och jag ska till Matfors  och mata katterna. Kanske det blir en sväng till Birsta också om man orkar...Sedan ska vi tvätta, och jag ska plugga. Fick papperen om Högskoleprovet igår. Hoppas jag inte skriver allt för dåligt!


Tulay: Ja det var Jättekul att träffa Er också.=) Ja det vore skoj att ses nåttframöver! Tack på förhand ;)


Nä, nu ska jag kolla lite på Tradera, sedan ska jag ta en dusch då C vaknar. Emmy ligger och kollar på Barnkanalen och verkar nöjd..*L*



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards