Direktlänk till inlägg 18 april 2008

händelserik dag

Av Sara - 18 april 2008 21:08


Började morgonen med att städa. Sedan åkte vi ut till Birsta, medan visningen av lägenheten pågick.

Käkade på McDonalds..idag igen! Och nu sitter jag och trycker i mig godis..Inte särskilt bra, men väääldigt gott ;)

Träffade Kicken då vi var på BirstaCity. Han hade blivit pappa för tre dagar sedan, och jag fick se värsta minibebis-pojken..såå söt så!


Mötte upp C´s brorsa också...Sedan åkte vi och handlade mat.

Då vi kommit hem, kom K förbi en sväng. Alltid lika trevligt!

L ringde nyss och surrade lite med mig. Trevligt det också!

Emmy sover, och jag ska snart sova jag med.

Borde räkna lite matte imorgon...


***När vi kom gåendes över Ikea-parkeringen, mötte vi en mamma, en(förmodligen)farmor/mormor och två små barn på ca 2 år- Den ena av ungarna gick med mamman och den andra skrek och trilskades med farmor/mormor-personen. Hursomhelst skulle denna lyfta upp det gråtande barnet..Får upp honom i famnen..och TAPPAR honom sedan...rakt ner i backen! Världens otäckaste duns..Jag och C bara gapade- Men pojken verkade ha klarat sig skapligt iallafall..men grät naturligtvis ÄNNU mer efter den incidenten. Farmor/mormor såg bestört ut, medan mamman såg rätt oberörd ut! Usch..Jag skulle blivit livrädd om jag var henne.****



Dagens Emmy:

** om man kollar noga, ser man hennes två små tänder som håller på att komma fram =)


 
 
Madeleine

Madeleine

23 april 2008 13:01

Vilken liten söting hon är ;-)

Tipsar om en barnklädes tävling som startat idag på min blogg. Var med du oxå..! :-)

Kramar Madeleine

http://www.muppsan.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards